Friday, 4 March 2011

'amir amsyar' bermaksud amir best!!! hahhahahaha


once upon a time.in a old village live one animal....ha3..xdala...orait2.pd pagi yg mulia nie,memandangkan ari nie ari jumaat, aku bru pas baca yassin td,,(cewahhaha)..orait2..name aku amir amsyar bin bederi sham,diberanakkan kat hospital besar seremban..aku ank yg ke 2 dari 6 orang adik bradik....eh..ape nie shiyal..nie bkn personal details..hahaha...aku nie jnis yg simple,,but leceh,,bak kata member2 aku..'amir nie 3L,,, amir nie dala lucu,,da lucu 2 lucah plak,,da lucah 2 leceh nk mlyan dy''..hahaha ayat 2 amat xbest kamu tahu.hahahha..mene yg xknal aku 2 kompem2 kata aku xbest la,,pnas baran la,,serius sgt la...pdhal klu korang btl2 rapat ngn aku,,aku nie seorang yang sangat best taw x..hahaha mke je serius,...bak kata obe "seorang yang serius,hatta ketika berak sekalipun aku akan serius,,berak bencikan senyuman dan gemarkan serius".hahhahah tpi sebenanye dlm hati ade tisu basah taw x.hahahha anyway aku nie jnis yg kurang best sket klu nk borak ngn pompuan,,sbb aku nie xske cover2 ayat dpn p'pn..eh korang nk tahu x??? klu korang nk tahu..sila lah suruh mak abah korang g ke pasar beli tahu..pesanan aku,,xbest makan tahu byk2,,t berak bau soya..hahahahha.. makan la jagung,,sebab biji2 kuning akn nmpak smart n nampak bestkan taik korang..hahhahahahh

No comments:

Post a Comment