Friday, 25 March 2011

benda best bila korang masuk poli perlis...

assalammualaikum,,...firstly aku nk mntak maf sgt2 coz lambat buat post sbb internet kat pejabat aku nie mcm nakharam,,,creadit to my motor coz ko memang baik hati sebab time-time mcm nie la tali trottle ptus,,,hak3..
berbalik kepada tajuk asal yang ingn dibincangkan,,aku ingin mengupaskan serba sedikit ke'best'kan belajar di poli perlis,,,,,ramai org yg cakap pe r g jauh2,poli yg dekat ada,,,,untuk menutup kemaluan org2 yg bermulut lancang 2 aku nk story sket betapa bestnye belajar di poli perlis,,hak3...saksikanlah..

(ini adalah jata negeri perlis indera kayangan yg best!!)
(yg bestnye korang leh tangkap pic mcm nie n tunjukkan kat sume org,,kompem2 dyorg ckp "mak ai,,jauhnye ko stdy!! hhhaha")
(ko boleh menala tom yam sesuka hati ko n sampai ko mampos pn sbb siam da dekat n tom yam dia mmg kaw lh..)

(korang gak boleh bertukar menjadi "fernando torres murtad" dalam sekelip mata coz jersy,sluar n pape jela mmg murah kat padang besar)

(yg paling best korang leh berlari riang kat sini,,padang besar nie mmg kompem2 ko muak nk g klu ko stdy kat sana taw)

(kelebihan poli arau adalah pemandangan cantik dimana saja,so korang bebas menangkap gambar sesuka hati n boleh ditayang pada mak abah kau)

(korang gak bebas membuat band sendiri dan menerbitkan album sendiri kerana poli arau memang best!!! ha4)

(study group boleh dilaksanakan dgn penuh keceriaan sama seperti feeling berak keras,,sangat best!!!)

(agak2 ko da bosan dgn lecturer ko blh jalan terus n g mampos!)

(korang gak boleh meniru teknik 'berjalan atas air' naruto coz kat perlis memang banyak tempat mandi x manda)

(gua kelam merupakan taman mainan korang je n tiap2 mggu korang leh pergi sbb dekat je,,shitbrix pn xkesah sebab banyak disediakan jamban kat sini)

(korang leh merasakan pengalaman rindu kat family ko,,,ini lah contoh muka kerinduan!!! ini best!!! hahaha)



hahahahhahaha best kan poli aku??? hahaha pada budak2 yg baru mengenal erti hidup baik ko g poli aku,,memang sangat best!!!!!!!!










3 comments:

  1. AMIR !! KAU BUAT AKU RINDU DAH KT PTSS !
    :')

    ReplyDelete
  2. hahaha taw xpa,,perlis itu sangat best kamu tahu!!!! hahahhah

    ReplyDelete