Monday, 21 March 2011

benda yang paling dibenci dan dilaknat oleh seorang PEROKOK!!!!


aku nk buat statement yang aku ialah seorang "bukan"  perokok..aku "bukan" perokok aku ok,..klu korang mke ganaz tahap earonymus black metal pn klu xisap rokok tetap org pandang ko budak2 hingusan je..skarang aku xnk cite pasal best isap rokok ke ape,,aku nk crita pasal benda2 yag di laknat oleh seorang perokok mcm kwn2 aku,,bkn aku..hak3.



1) membazir ketika merokok: golongan nie adalah golongan yang berpura-pura untuk menarik perhatian dengan merokok,,ini kerana perokok jenis ini tidak "sick" or bahasa budimannya "tarik dalam",,hanya sedut dan main2 dua saat asap dlm mulut pastu hembus..




2) mementingkan taste dan harga rokok walupun korang xda duit: ini adalah sucker bagi seorang perokok yang memilih jenama2 rokok yang best walaupun time 2 korang tga xda duit..lbih baik korang buat duit 2 beli makanan or pape penting,,harga or jenama rokok 2 pastikan no last..korang memang bodoh sebab pentingkan rokok dari makanan.



3) sangat fucker bila minta rokok org pastu cakap macam-macam: ini adalah golongan yang amat dibenci oleh perokok,,dahla mntak rokok org (kompem2 la ko xda duit) pastu komen macam2..ayat2 yg amat fokka contohnya seperti "aku xmasuk la rokok nie(tapi isap jugak)".."apasal ko beli rokok nie weh,,xsedap (xsedar diri sendiri miskin xmampu beli rokok nk membazir)" dan "apasal tarik rokok ko rasa kosong je (nk best ko beli sendiri la bodoh)"...



4) bila rokok ko tinggal sebatang je org tetap mintak:: ini adalah golongan perokok yang sangat dibenci,,ko da  taw rokok orang tinggal sebatang n ko nk mntak lg apasal...LAGI SAKIT HATI BILA DAH TAU TINGGAL SEBATANG, DIA DGN MUKA SELAMBA TEBEK DY AMBIL N ISAP!!! pas 2 buat-buat tanya "kat area2 nie mane ada jual rokok(padahal xbeli pn,,saje tnya soalan bodoh,,xkan la kat perpustakaan plak jual rokok)" itu fokka yeahh!!!!!!!!!!!!!!





5) seorang perokok yang TAK PERNAH beli rokok:: ini adalah golongan yang sangat2 dilaknat dan di FOKKA oleh semua perokok kerana menghisap rokok hasil ihsan orang...hanya taw isap dan xreti nk membeli(TAK TAHU LA MISKIN SANGAT KE PAPA KEDANA KE APE,,DAH XMAMPU NK BELI 2 XPAYAH LA ISAP  ROKOK,BERHENTI JE,,DALA MENYAKITKAN HATI,MENYUSAHKAN ORG PLAK)...golongan ni selalu memberi alasan "rokok tinggal",,"xsempat beli",
"basah sebab ujan tadi",,"lupa bawak n tinggal kat rumah".klu sekali sekala 2 blh trima lg la kan,,klu da selalu mcm 2 je,,skit hati jugak..itu adalah alasan yang sangat2 tak mahu didengar..sangat FOOOKKA SHITTY SHIT!!!!!!




senang-senang berhenti je merokok,,setel semua masalah..pape pn ini sangat xbest!!

No comments:

Post a Comment