Saturday, 12 March 2011

best da lama xlepak ngn sahabat karib..hehehhe


pd pagi yg mulia nie aku nk crita sket....tpat kol 3.00 a.m nie aku baru balik dari falisha(kedai mamak)...anyway nie la tmpat aku ngn mmber2 aku slalu brtukar2 buah fikiran,mengupaskan pelbagai tajuk isu semasa,mengutuk, kenekan bangla n mcm2 lg la...hak3..setip benda penting slalunya dibincang disini,,mane yg xpuas ati,trlebih kutuk ke...smuanya habis kat sini nie..topik2 yg dibincangkan hanya settel kat sini je n klu ada sape2 bkk crita..kteorg akn diam n hanya ckp sepatah kata iaitu "itu sume rahsia falisha"..hahaha damnshit..itu la coolnye mmber2 aku..



nie la bnda wajib kteorg melantak stiap kali lepak sni walaupn sampai pkul 5 pgi..hahahha serious ini best..hak3..slalunya hanya aku dgn mmber baik aku iaitu mohd iskandar ishak je yg penyangap tegar lepak kedai nie...korang bygkan...sebulan sebelum masuk aku g arau, tiap2 malam selama 28 mlm street aku lpak sini ..hahahha apasal ayat2 aku skema petir pepagi buta nie..hahahahha pape pn ini sangat best kamu tahu!! 

No comments:

Post a Comment