Saturday, 5 March 2011

best g keje rini...




slamat pagi...yeaaahhhhhh aku bgn ngn epynye rini coz keje(dlm ht maki hamun tahap cipan cacat) hahahha.memandangkan aku de cuti 2 hari dlu aku knela ganti coz untuk elaun...pape pn best gak..pg2 mnum nescafe(mulakan harimu dengan nescafe.ha3).nie pn on9 sorang2 kat pjbat,pearrhhhh sian shiyal..tgk member2 aku terbungkang lg kat katil tga tido,nmpak syok plak an...tpi xpe la an..xda hal la..aku bgn2 pg nie da bese(qiamulail).....korang jgn glak..aku serious!!..hari nie xtaw la nk watpe kat melaka nie..slalunye aku kat uma xbgn tido lg nie..ha9..lgpun xpela..member2 aku smua xbalik..(sedapkan ht.ha3)...dala.memandangkan aku da ngntuk kebosanan tahap tunggu berak keras..aku nk balik sambung tido.hahaha tido itu sangat best kamu tahu!!

No comments:

Post a Comment