Saturday, 5 March 2011

best menala roti canai bersama hazim....

bile balik td da nawaitu nk membuta, da 2 mate nie xleh nk lelap plak..dok belek2 moto aku kejutkan pak long sbb kebulur aku..dala smua tdo..mengidam plak nk pekena roti canai sbb pg2 time kat arau aku mmg ske kua sorang2 g makan..hak3..tgu pak long mandi mmg sempat habiskan 2 btg rokok taw x.da 4 sem aku 1 bilik ngn dy,,so aku da knal sgt dy suke betapa time mandi..hak3..aku pn grak la dri umah...yg aku fed up 2 smua kedai penuh....bertebar-tebaran la aku mencari kedai...last2 jmpe la warung kat ngn hospital pantai melaka.nmpak kedai mmg xbest tpi angkara perut da kebulur nk mampos..aku tala jela...de plak sorang pakcik nie datang..dy cakap kat melaka nie kedai 2 roti canai pling besar..haramjadah tol aku dala order roti telur ngn kosong atau bhasa budimannya roti kawin...sampai2 je bnda alah yg aku order..trkejut babi aku tgk roti dy besar..mmg puas nk spare perut aku nie..ha3 ambik ko,,nk termuntah aku telan bnyak sgt..sumpah aku hlg sngap trus nk makan roti canai..haha3...roti itu memang best,,tpi oleh kerana terlalu lebar ia trus jd sangat xbest!!!

No comments:

Post a Comment