Tuesday, 29 March 2011

tora datang lagi!!!!! ha3

anyway aku xkisah la klo ade sape2 butthurt ngn aku psal post aku sblm2 nie,,ko sape nk control hdp aku..,,dala,,,aku malas nk buat drama dlm nie,,ckup la cerekarama yg ada di tv3 tiap2 sabtu malam 2,,,sangat2 bosan di pejabat membuatkan bontot berair dan mengantuk tahap setan.shari aku xtekan keyboard untuk buat entry baru rasa xsah hidup aku taw..byk gak aku dpt email supaya blog nie xditutup,,aku taw korang memang best sbb stia layan entry2 aku yg mengarut2 nie,,hahahha.memandangkan hari nie 29 hari bln n merupakan tarikh genap sebulan lagi aku prktikal kat sini,,sangat shedih memikirkan hal nie kerna amat xbest duduk di poli menghadap asaiment,test or kuis,,nk2 lagi klu dpt berjumpa dgn akk si mata buntang tersayang+coding tahap zaman mesir kuno.sangat shitbrix lagi klu kak yana kegemaran bob yg sentiasa mementingkan masa..hak3,,itu semua sangat2 xbest shiyal!!!! xnk balik poli!!!!


(merenung masa depan,hak3)



(amer bobby sempat melemparkan senyuman manja walaupun tga sakit);\
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
(peace!!!!!! ini sangat best!!!!!)
.

No comments:

Post a Comment