Wednesday, 2 March 2011

ini sangat best



memandangkan aku da mengantuk tahap butthurt,aku knela wat bnda yg buat aku hilang ngantuk..sebab hari nie xda keje sgt..ok2..aku nk story pasal member2 rapat aku sjak dari kecik sampai la smua da bebulu bnyak..ha3.(pd yg xda dlm pic nie sape suh korang xikut konvoi,padan muka .hak3)..group nie dipanggil 'musolla crew' n mempunyai lbh kurang 24 org ahli,13 org yg senior(asalnya) n selebihnya 'new comer'..
musolla crew nie lbh mengutamakan sahabat lbih dari segala-galanya..xkira ape yg brlaku mmber harusla diutamakan(pompuan@kapel2 nie no 10000)..memandangkan kesemua group nie dah besepah melata-lata sebab smua sambung belajar,,ble kumpul sekali memang sgt best la,,masing2 dgn otak masing2..that y jauh mane n mcm mane best pn tempat2 yg aku g,,aku tetap ckp gemencheh adalah tempat pling best dlm hdup aku...akhir kata...'MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA'....

No comments:

Post a Comment