Monday, 28 March 2011

kesian tgk budak3...

pape pn jam da menunjukkan dkt pukul 11,,,aku yang naik moto pn trasa panas,,,,,,g bank tadi,,cash kan cek,,,otw g sana ada traffic light merah....yg aku terperanjant babinye skolah kat tpi jalan 2 ada perhimpunan lagi,,pearghh kesian dowl kat budak2,,,(dlm ht padan muka)..dala panas,pas 2 dipaksa plak dengar si pengetua gemok menyalak benda entah pape,,hak3,,walaupn aku pengawas dlu n keje jaga p.a system dlm bilik guru,,aku tetap dpt merasai keperitan berdiri lama2 kat perhimpunan,,hak3.. itu best untuk menguatkan otot2 lutut bdk2 yg kuat main layang-layang kat rumah.hahha,,mesti rasa nk shitbrix kn,,xpela dik,,sabau jelo...ko budak2 buat cara budak2 k...hahaha aku pun berambus bila traffic da ijau n aku hon kuat2,,smua pandang,,hahahahha perhimpunan itu sangat best(untuk budak2)!!!!!

(sangat xbest!!!)


No comments:

Post a Comment