Wednesday, 16 March 2011

muka nerd n undercover paling best!!!

orait2....kali nie aku nk postkn mke mmber2 aku yg paling nerd n undercover.....mke aku pn ada tpi kebanyakkan pic aku berunsur keganasan...so aku dgn bangganya pada hari ini membersembahkan...

(muka nerd bersame aweks sampai butang habis.hahaha)
(muke nerd jika anda seorang anggota polis)

(mke nerd klu makan kat hotel owg tbe2 ambil pic)
(mke nerd jika membaca bku komsas spm.ha3)
(inilah mke nerd bg first time pakai spek)
(mke nerd time bersembang sambil minum)
(nie la mke nerd mntak makanan bile lapar nk mampos)
(mke nerd bila korang tido hahhahha)
(jika kamu adalah "die hard fans'' man united,,nie la mke nerd tido time MU menang)
(mke nerd klu kalau korang g langkawi n tangkap gambar kat jeti)
(mke nerd g skolah semangat n sampai skolah tido..hahha )

(OK2..SKRANG ADALAH TOP 4 MKE2 NERD SERIUS N SENYUM TAHAP SETAN)

atas dasar perikemanusiaan dan permintaan ramai..aku tambah lg sorang mke nerd yg agak jahat.ha3

(tempat ke 4...mke nerd penuh dgn kesombongan ditambah dgn senyuman jahat.hahhha)


(muke nerd bru bangun tido  lalu  mencapai sebatang rokok dan menceritakan kenangan lampau)

(mke nerd klu korang buat rambut belah tepi sambil membuat senyuman manja)

(nie la no 1...mke drakula paling nerd time bgn tido sambil melontarkan senyuman menggoda..hahhaa)


pape pn ini sume adalah gurawan..mane member2 yg ada pendarahan jubor pas tgk entry nie aku blh remove mke korang.. pada shahid,walaupun mke nerd ko bnyak tapi masih belum cukup nk masuk senarai top 3 n harap cuba lg di lain tahun ok.....hahahha...aku kan baik....hahahahhhahhahhaha INI SANGAT BEST!!!!











2 comments:

  1. alamak Is gler sempoi la ko...
    bngun2 jer trus cpai rokok..hahahaa

    ReplyDelete
  2. sedap nama..hahahha...is memang sentiasa gempak dan cool kamu tahu....

    ReplyDelete