Tuesday, 8 March 2011

pengalaman paling shiyal tahap persetan apakah ini..


assalammualaikum dan salam bersalaman.pada petang yg xbrape best nie,setelah aku bongkar hard disk lappy aku,akhirnya aku terjmpe gambar yg blh buat aku brkata "damnshit!" seumur hidup aku..gmbar nie diambil time aku wakil n.sembilan g kursus "wilderness" pulau tuba kat langkawi selama 6 hari 5 mlm.kursus nie merupakan kursus "survival" untuk ilmu2 hitam..ermm xdala..untuk ilmu2 hidup la..camping nie  memang best sbb setiap hari korang akan merantau dari 1 pulau ke 1 pulau merangkumi rock climbing,jungle tracking,mendaki gunung,kayaking,swimming n pe tah lg.yg bestnye korang hanya blh bawa air je sebagai bekalan selama 6 hari..pic nie merupakan pic time kayaking dimana kiteorg perlu berkayak sejauh 35km dari pulau pasir panjang ke pulau pasir hitam,langkawi..sebelum gerak,semua ilmu kayaking telah diajar kat kiteorang..pendekkan cerita (pnjang sgt).lepas 16km kayak dari pulau pasir panjang tbe2 ada ujian kecemasan kayak dimana kiteorg perlu terbalikkan kayak kiteorg dan naik balik kayak 2.damnshit!! tengah laut shiyal... pd kedalaman laut 150m korang blh rasa mcm nk mati taw x sbb nmpak smpai dasar bila trbalikkan kayak..bila terbalikan kayak kompem2 la korang tenggelam...paling shitty nye aku nmpak ada 3 ekor ank jerung bawah kaki aku..aku nk bgthu yg lain tpi keadaan time 2 mmg sgt shiyal..panik tahap hanjing taw x.memamg xtaw nk ckp pe..trus aku laju terbalikkan kayak n naik balik....itulah pengalaman nk mampos pling damnshit dalam idup aku..sampai skrang aku xleh tgk pic nie..ini sangat3 xbest!!!


team acrux..sampai skrang kteorg rapat sbb kiteorg saling memerlukan time dlm camping..hahahah fokka yeahh!! ini xbest!!!!


No comments:

Post a Comment