Friday, 25 March 2011

xsesabar nak balik rumah...

assalammualaikum dan usah biar hidup anda diselubungi misteri,,pesanan ringkas ini dibawa khas dgn kerjasaman jabatan perhilitan malaysia...ermm memandang kan hari nie hari jumaat,,hari mulia.....k0RANG semayang subuh x tadi?? klu xsolat masuk nurakka taw...anyway aku cbe hilangkan pengalaman pahit aku pada jumaat minggu lepas,,,moga ia akan memberi seribu pengajaran dan semangat dalam hidup aku..hidup tetap perlu diteruskan...ermmm untuk mengembalikan mood aku untuk buat entry2 yg best,,aku rasa baik korang layan dlu lagu daripada epy ukays,,nie merupakan lagu yg agak baru n hanya leh disaksikan di blog ini sangat best je..ermmm k la,,aku nk g berak untuk kmbalikan mood aku,,,sape2 nk ikot jomla....berjamaah itu lebih afdal,,,,ini best!!!!!!

(hati lara jiwa parah)...

No comments:

Post a Comment