Tuesday, 12 April 2011

ini adalah sambungan semalam..

semalam aku ada post entry yg bertajuk 'hari nie xda keje,,,yeaaaaa!!'...korang taw x pas aku post entry 2 aku trus shitbrix tahap pendarahan jubor....stengah jam pas aku bt entry 2 vendor aku suh g pasang laptop kat bilik meeting,,dala cable vga dy mcm nakharam,,pasang pnye pasang,,,port vga 2 da kedalam,,so wayar 2 xleh langgar takut projector 2 xleh papar...time 2 aku g ambil screwdriver untuk tlg btulkan server kat basement,aku jenguk kejap bilik meeting 2 tgk projector 2 ok ke x..,.,

aku masuk2 bilik 2 xmemasal je pegawai dari jabatan penilaian ckp "dik,,ko duduk sebelah abg,,risau plak tkut projector nie padam,,malu plak mphtj t"...ermmm wtf????? xmemasal aku kena join meeting dyorg,,,,aku sangat butthurt duk dlm blik meeting 2 sampai 3 jam sambil mendangar entah ape2 yg dicarutkan oleh pengarah..brair bontot kamu tahu!!..aku baru nk epy xda keje nk bt..hahhahah last2 sampai balik aku dlm bilik meeting,,ermmm fcuk..aku da boring n ngntuk 2 aku buat la recording dlm bilik 2,,last2 aku lupa yg hp aku time record ada lampu merah menyala,,ada 2 org pegawai pndang aku,,,,hahhahahahahahhaah aku sorok hp n sambung dgr entah pape projek yg dibincangkan..fcuk>>>ini sangat x best!!!

video
video yg fcuk x best!!

No comments:

Post a Comment