Monday, 18 April 2011

lahirnya seorang anggota polis..

"pak cik nie polis,pakcik ada pistol"..kata ayah bob,member aku dekat perlis.lantak la pasal dy,,entry nie lgsung xda kena mengena dgn bob,lg xda kena mengena dgn sarip pnjual soya,,lgsung xda kena mengena ngn sapeaah tukang jahit baju ataupun manap si kerani perpustakaan,.crita ini adalah pasal aku,member,family,n shahidi@shebab..k2 hari nie aku nk story mori,,eh lupa..assalammualaikum dan salam tabika perpaduan..sori2..ermm semalam aku ngn family is g tgk member aku@senior musolla crew kat kem pulapol serting hilir n9..xsngka da nk jd polis da abg kite nie..da jadi org beguna da dy (ayt xblh blah,ha3)..hak3..,dala aku salah pilih port makan(atas bukit n panas) pastu siap kena bahan lg.,rasa mcm saiful bukhari taw x.hak3..anyway mmg best la g ngn fmly2 dy..siap ada apit lg(tunang kak azwa)..terasa mcm makhluk org asing je aku kat situ,,.hahaha..da lain bebenor da rupa didi,,mkin smart badan n nmpak lebih matang..hak3. n klu korang xda tatu hitam di penumbuk(sbb pumping penumbuk kat jalan sampai mlecet,,pumping tapak hnya untk budak2),,kamu masih xlayak nk masuk kem nie taw.,hak3..good luck untu beliau smoga sukses slalu..hak3...pada mmber2 yg xdpt dtg 2 luang2kn la masa...jgn la bz mcm org da keje kamu tahi tahu,,hak3.pape pn..ini sangat best!!!!!

ini sangat best...tapi budak tua je yg xbest..hahhhahaha

amir dgn pose ala2 powerpuff girl smbil didie sntiasa cool dgn pose james bond nye..

aku jalan2 n xsedar gmbar aku diambil..hahahah xdala..he2

nk tiom!!! hahahahhahah kahkahkah!!

dlm proses buat "hup,hup horey!!!!" .ape itu? ha3

gaya,mutu,keunggulan...mencerminkan kredibitidi dan integriti seorang anggota polis..ermm kak azwa xnk tngkap gmbar sbb dmam,,tkut gmbar x comel..hahahha itu alasan yg xbest!!! hak3





















No comments:

Post a Comment