Thursday, 14 April 2011

lupakan sengketa antara kita......

bercerita pasal negeri sembilan dan kelantan..kedua2 negeri ini memiliki identiti yg tersendiri....seperti yg sedia maklum kedua2 negeri ini adalah sangat x sekepala or sebulu sbb mcm2 hal lh..so pada hari nie aku nk bt pengakuan seperti saiful  aku rasa persengketaan yg xda kejadahnya..mgkin ramai gak yg pelik pas baca entry nie..tapi hakikatnya aku rapat ngn dak2 kelantan coz dyorg respek aku,,xda sebb untuk aku xrespek dyorg,,itu adalah rule aku dlm hidup n aku kene ikut..kita jugak manusia biasa yg makan n berak tiap2 hari,,so kita smua sama ja...(pada yg makan gne straw atau tube 2 aku xtawla..ha3)..walaupun aku sendiri penah menerajang budak2 kelantan yg amat shiyal itu xbermakna semuanya prangai mcm dy..mesti ada yg baik gak kan,,bak kata pepatah "seorang budak tabika terkincit dan memasuki kelas,akhirnya semuanya terpalit jua"...aku rasa aku patut berubah,,aku pn da dewasa(dewasa ke sial?? ha3)..so aku kenela berfikiran matang,,xmo mara2 lg,,control prasaan...aku tkut gak klu aku terlalu bencikan org kelantan alik2 t bini aku org kelantan..mmg sangat preasure la klu mcm 2 an..heheheh walaupun kita berbeza jata dan nama,tapi kita still berkongsi bendera yg sama rite?? gomo klate gomo n HOBIN JANG HOBIN!!!!!

VS
ini perkara biasa


walaupun dlm bola kita xngam tapi aku harap luar padang kita kamcing..ini best!!

lambag kelab bolasepak kelantan

Persatuan Bola sepak Negeri Sembilan..

fokka yeahhhhhhh!!!!





1 comment: