Tuesday, 19 April 2011

malam pesta muda mudi DIP1B...

ermm duk lpak2 xda keje kat pejabat nie menyelongkar youtube,,,tetibe teringat plak zaman aku semester 1 dlu..time 2 kiteorg sangat sempoi..hak3..dari xdtg kelas same2,,meniru esaiment 2 bnda biasa n sampai la smua bnda kiteorg bt sama2..alhamdulillah la kiteorg xberpuak2 mcm dak2 laki klas lain kn..hehehe...smua still otak masuk air sampai la skrang..hak3...bile da tnsion2 stdy layan otak giler2 pn best gak..hak3...kiteorg mmg sempoi tahap lari laju2 langgar tembok taw x..hehehe..so pada hari nie sebelum aku trus terlupa...aku nk tnjukkan sket video best kiteorg masa sem 1 dlu...hak3..ape kamu pikir dak2 programming mngadap laptop dan bergelumang ngn coding itu skema??...jawapannye adalah TIDAK!! hak3,,mcm gampang je ayt aku..hahahaha k2..video nie dihasilkan di bilik paan,,kat A5...bilik 2 xleh bgtaw...anyway video nie da fames 1 poli sampai smua lecturer JTMK taw..hak3..ini bknla video yg mmpersendakn zikir mcm dak2 JRV buat..ini adalah video suka suki..hak3..layann....


video first...

hak3..layan3..hahahha


nie giler sempoi..hak3


yg nie jgn sesekali tengok k...bapak malu aku t..hahahahh yeahhh INI SANGAT BEST!!!!!



prctice make perfect!!

band GELOMBONG!!! HAHAHAH

dptkn album kami kat en supian..hahah mampos kene banned t..hahaha

hak3..mke2 bakal programmer yg best!! hahha

mke2 disebalik tabir dlm menjayakan pesta mlm muda mudi dip  nie..hak3

pape pn korang tetap MEMBER PALING BEST!!! dlm idup aku....





2 comments:

  1. nnt last sem buat lah sekali lg..
    hahaha
    :D

    ReplyDelete
  2. hahahaha insyaallah klu smuanye ok,,mmg setiap sem da rancang nk buat,,tapi ade je hal taw..ermm yg nie pun time petang 2 lpak sama2,,malam 2 trus buat je,,nsb bek smart..hahahah

    ReplyDelete