Wednesday, 20 April 2011

melaka banjiaq lagi,,YEAAA!!!! fcuk!!

hak3..berita terkini....melaka mall(pejabat aku),bahagian basement dh penuh air,,,area2 melaka aku xtaw lg.klu smpai esk hujan xbenti aku rasa area2 melaka raya memang akn banjir...hujan dari pg tdi mmbuatkan paras air meningkat mendadak,,membawa bersama ombak setinggi 2 meter,,angin bertiup kencang dari barat daya membuatkan keadaan sedikit tidak terkawal..dijangka hujan akan berterusan sampai entah aku pn xtaw bile nk berenti..ini adalah keadaan yang sangat xbest,,nk2 lagi bile time nk abis2 prktikaL cenggini....fcuk..esk lusa klu hujan xberenti mmg ada yg kena turun site g tangkap gambau nie..ermmmm ini adalah sangat2 xbest kamu tahi..

masa blan 2 hari 2 da banjir da,,apasal nk banjir lg?? adoiyai..apekejadahnye smua nie?? edisi siasetat akn cuba merungkai permasalahan yg kian meruncing di melaka..difahamkan hujan ini adalah berpunca daripada langit,,ia turun dgn mencurah-curah banyaknye,,tiada sesiapa yg mampu menahannya,,tok mudim pn xmmpu untuk berbuat ape2..hurmmm berita selanjutnye,,ehh,,berita selepasnya..ahhh ontah,,den pun xtaw,,yg pastinye aku nk balik...my "gheeko chiieco" (nama motor aku,hehe) pn kemungkinan akn tido kat sini,,xmugkin,,aku mmg kena bawak dy balik,,dy la syg aku...makan xbasah,mandi xlena aku tnpanye disisi,,arghhhh,,,ape smua nie??? dala ai..aku buat teruk blh..hahahahha dala,,xda pe lg nk merapu lg,,hak3....2 jela kot,,hak2,,ini sangat xbest!!!

ini adalah pic2 yg sempat diambil time mlaka banjir bln 2 dulu...ermm

meredah banjir berkhidmat untuk nusa dan bangsa..ha3
<
<
<
akan ku redah lautan air nie..tunggu!! kapten amir sampai!!! hahaha fcuk!!
<
<
<
boss aku,,en han(tokyo drift)...beramah mesra dgn pnduduk2 melaka..time nie bru nmpak boss aku matang cket,,klu xsmua bnda dy nk buat lawak..hak3
<
<
<
eii,air la kat kaki aku..yeaaaaa.. ehh mane plak seposen aku td,,mampus nalik nie abah aku marah,dala nk ltak dlm  tabung..hurmm..
<
<
<
nie la keje aku bile turun site,tangkap gmbar smua rumah..ermm xbest!!!
<
<
<
<
tgk boss aku da bt perangai balik,,hahahah mmg boss paling sempoi la..hahah
<
<
<
"aku rasa nk mndi la,,tpi org ramai,cover dlu buat2 tngkp gmbar, agk2 clear karang mmg aku "hilang"..hahhah"


pape pn banjir ITU SANGAT XBEST!!!












No comments:

Post a Comment