Monday, 11 April 2011

selamat pagi melaka (SPM)

yessss!!! walau pun sibuk xnk balik,,akhirnya aku menjejakkan diri jugak kat melaka,,fcuk ini xbest,,,aku sangat bencikan  kerja dan gemarkan tido.hahahaha duk pejabat pn nie la keje aku,,mengarang n mencari idea untuk lgu yg aku nk gubah sndri..(laporan l.i xbuat lg,,ha3)..da 2 hari aku xberblogging sebab menyetelkan tugasan antarabangsa yg belambak (manager england,ha3).balik pn rasa mcm xbalik je,,kejap sgt rasanye,,bagai xterasa masa yg berlalu,,mmbawa brsama kelopak-kelopak kerinduan diselangi hembusan rindu yg menitipkan rasa keinsafan..(fcuk,ape ayat aku nie shiyal,,kahkahkah).aku bkn seorang yg jiwang n jgn sampai aku jiwang cz mmg kompem2 akn shitbrix p'pn 2,,hahahha xdala,,mane ada,,aku manela reti mengusyar,,mak aku marah kacau ank dara org,,nanti ape plak org kampung ckp.hahahahhha..

korang harusla ceria di pagi hari (walaupun korang xberak lg pg nie,ceria 2 wajib) sebab segala permulaan yg baik untuk hari yg baik stat dari pagi,,bak kata george santayana(sastrawan)..aku xtaw la plak kalau kapir 2 tipu..hahahaha senyuman itu indah,,berak tanpa senyuman ibarat pokok yg xberbuah,senyum boleh mmbuat mencirit korang hilang kemut n berak boleh dibuang dlm sekelip mata,,ini fakta!! hahahha pape pn,,sangat best g keje hari nie..


video
layan video nie di pagi hari boleh menghilangkan stress..hahhaahah vavi pak cik nie..

No comments:

Post a Comment