Sunday, 1 May 2011

WALI BAND~AKU BUKAN BANG TOYIB


nie adalah lagu baru wali band,,bru 3 bulan lepas,,anyway aku bukanlah seorg yg amat sukakan indognesialan,,tapi aku adalah peminat band2 dy
org sbb lagu smua2 sgt2 best....tajuk lagu nie "aku bukan bang toyib",,,bang toyib ni adalah cerita drama indon,,mcm kite ada 3 abdul n mcm2 lg lh....lgu nie adalah kisah drama lama dyorg..pape pn memang dgr lebih 9 kali pn aku rasa xbosan coz rentak dia mmg happening..huhu layan...




Lirik Lagu Wali Aku Bukan Bang Toyib Lyrics

kau bilang padaku, kau ingin bertemu

ku bilang padamu oh ya nanti dulu
aku lagi sibuk sayang, aku lagi kerja sayang
untuk membeli beras dan sebongkah berlian



reff:
sayang, aku bukanlah bang toyib
yang tak pulang-pulang
yang tak pasti kapan dia datang


sabar sayang, sabarlah sebentar

aku pasti pulang karna aku bukan
aku bukan bang toyib


sudah tunggu saja diriku di rumah

jangan marah-marah, duduk yang manis ya
aku lagi sibuk sayang, aku lagi kerja sayang
untuk membeli beras dan sebongkah berlian
repeat reff


sayang, aku bukanlah bang toyib uhh

yang tak pulang-pulang
yang tak pasti kapan dia datang


sabar sayang, sabarlah sebentar

aku pasti pulang karna aku bukan
aku bukan aku bukan aku bukan bang toyib

No comments:

Post a Comment