Saturday, 25 June 2011

LIN DAN TETAP THE BEST BG AKU....

walaupun aku orang malaysia dan seharusnya aku menyapport player2 malaysia...aku merupakan golongan pencinta sukan badminton (cam gampang ayat aku,,hahahahaha)..seperti yg kita sedia maklum,,LEE CHONG WEI merupakan pemain no1 dunia tetapi apelah sangat gelaran no 1 dunia tanpa pingat emas olimpik,kejohanan dunia,super series masters gred A,piala thomas,piala sudirman...apekah itu layak digelar no 1 dunia????? no1 dunia hanya gah pada nama...bg aku ini adalah hak individu,,sama juga seperti anda sukakan amir maharaja lawak...itu hak individu..xda sapa yg nk mara...so bg aku..aku adalah peminat tegar LIN DAN..setiap kali lin dan  main walaupun lawan chong wei aku ttp akan support lin dan,,aku turut rasa kecewa sekiranya lin dan kalah...ini adalah soal antara hipokrit atau tidak,,ini diri aku n ape yg aku rasa btul 2 la aku buat,,,lee chong wei dapat no1 dunia sebab smua kejohanan series masters dia masuk,,memang la point dy tinggi but lin dan hanya menyertai kejohanan2 yg bergred triple A sahaja...itu pun lin dan masih lagi pemain no 2 dunia,mana lg power? gelaran no 1 dunia tanpa sebarang kejohanan penting ataupun no 2 dunia dgn semua kejohanan super series master,emas olimpik,kejohanan dunia,piala thomas n piala sudirman,.jangan hanya gah pada ranking,just follow the rule....terpulang la kt korang,,bg aku LIN DAN TETAP PALING BEST!!!!!!!!!!!!!!!!



walaupun ada org ckp video ini fake,,tapi aku percaya 100% video nie betul sbb lin dan adalah pemain yg susah nk buat salah,,da hampir 30 game lin dan main aku tgk..,dia hebat sebab dy boleh control kemana je bulu tangkis dgn tepat..hanya org2 yg anti lin dan dan hanya pandai bermain teng teng atau aci sembunyi je yg kata video ini fake,,yes..ini sangat best!!

No comments:

Post a Comment