Tuesday, 5 July 2011

fuckin perch,,,damnshit!!

aku bukanlah seorang sosialis atau politican...suara dari org2 mcm aku xmgkin akan didengari,,aku xpandai berjanji sana sini,,pandai mengutarakan pendapat juga tidak sama sekali pandai menjalakan tugas dengan sempurna.cuma aku berharap sekelumit simpati dan secebis perhatian supaya suara aku didengari..aku sayangkan tanah tumpah darah aku,malaysia bumi bertuah ini,,selagi hayat dikandung badan,selagi nafas masih menghela aku memohon,,sedarlah melayu2 sekelian,,hentikan gangguan keamanan ini,,apakah kamu masih ingin melihat anak bangsa kita diperanaktirikan,,sudah lupakah kalian jasa2 pejuang2 tanah melayu terdahulu,,membanting keringat,menumpahkan darah,mengorbankan diri,,demi apa???? demi kemerdekaan yang kita kecapi pada hari ini,,aku tahu,,mempertahankan lebih payah daipada mencari..tapi cukuplah sekadar memboikot perhimpunan-perhimpunan yg boleh merosakkan imej negara..lebih memalukan,,parti-parti pembangkangkang yg merupakan anak bangsa melayu kita sendiri sanggup menggadaikan maruah bangsa,,berpaling daripada saudara sesama sendiri demi kepentingan POLITIK!!! sudah lupakah kalian pada tragedi 13 mei??,jurus silat parang terbang,selendang merah??? tidak perlulah menunggu sehingga berlaku pertumpahan darah baru hendak bersatu..aku lihat layu dalam melayu..aku sayu...dan sebenarnya kita sendiri yang membiarkan bunga raya kembang mekar tak cantik...nenek moyang kita kaya raya,dan jangan sesekali digadai hartanya..TIDAK MELAYU HILANG DI DUNIA....ya!  tapi apa guna tidak hilang didunia jika kudrat tidak dirasa.rela mengikut dari mengepala..sedarlah bangsa melayu sekelian..ini adalah suara seorang budak hingusan seperti aku,,harus diingat,,generasi inilah yang bakal mencorakkan negara..jaga lah harta kami,,bumi tercinta kami,keaman kami agar satu hari nanti kami dapat mencorakkan sendiri bumi tanah tumpah darah kami ini..bangunlah MELAYU,,walau berbeza fahaman politik,,kita masih lagi bangsa serumpun...usah ditunggu matahari mati...dengan nama allah,,akan ku pertahankan bumi malaysia tercinta ini walaupun tinggal sekangkang kera,,kerana aku tahu,,itu adalah tanggungjawab aku,,meneruskan kesinambungan nenek moyang kita....._coretan dari blogger hingusan_aana capilla siempre....


FUCK OFF KORANG PNYE BERSIH!! G CEBOK MUKA DLU BARU SIBUK NK BERSIH2..MLUT SERUPA LONGKANG MAU BIKIN MASALAH LG!!


SHIT!!


yang nie lg fail...gunakan agama untuk politik..ht aku da tawar untuk pas!!

SERIUS FAIL!!!!

kepala abah kau!! kau la hanjing sebenarnye!!!







No comments:

Post a Comment