Monday, 4 July 2011

kepada sape yg ske cakap 'BONGEK'..huhuhuhuhuhu

ermm da besawang da blog aku nie aku tgk..da mcm tercirit besepah dlm sluar..hahahaha lama gak aku xbt post2 baru sbb leka menyiapkan report yg mcm nokharam,,,aku bencikan kerja2 seni mcm 2,,nk mengadap laptop sampai berjam mmg bkn kegemaran aku..huhuhuh innalillah report aku tlah berjaya diseleseikan..t.kasih kepada mak cik rokiah,,pak cik hamdan tukimin,penjual goreng pisang,,turut xdilupakan juga ah-fatt kedai moto serta murugan A/L muriappan vijay satiskumar kerana telah bnyk mmberi sokongan dan dorongan moral,walaupun aku xpenah blaja pndidikan moral...hahaha pe aku mengarut nie shiyal..ha3.

.aku baru balik dari kg tercinta kerana menghadiri kenduri arwah atuk aku yg ke 100 hari,,masya allah smua brjalan lancar,,ok2..berbalik kepada tajuk asal post nie,,ramai gak aku tgk segerombolan manusia suka ckp 'bongek,bongek'..tahi tahu xkorang sebenanye tu ayat nogori sombilan..bukan bongek,,,HONGEK@BANGEK@BONGOK..huhuhuu 2 la ayt sebenanye....dlm bhasa noismilan mmbawa maksud lbh kurang mcm 'kepala otak kau'...lbh kurang camtu la an..hak3..BONGEK adalah nama tempat yg trdapat di rembau,noismilan...pada yg ske ckp bongek2 tu,,hentikan la gangguan seksual terhadap kaum lelaki ok....nk cite pasal sejarah kang panjang plak..hahah bongek 2 nama org asli sebenarnye n bla bla bla....malas aku nk cite..korang pn bkn ske mmbaca,,,hahahahah  so inilah bukti edisi siasesat yg mengatakan bongek adalah tempat di nogori sombilan...huhuhuhu INI SANGAT BEST!!


nama gunung tu sebenarnye GUNUNG ATUK KAU!!!! hahahahaha

No comments:

Post a Comment