Wednesday, 20 July 2011

yeahhhh....arghhhhhh!!!

study membuatkan hidup aku sibuk dan terlalu penat,,,smpai xda masa nk update blog,,dgn bnyak subjek killer n bnyak project kene bt...aku ttp try luangkan masa ketika semua org sibuk menelaah mimpi..hak3..perlis nie walaupun bosan still rasa happening kerana jamban kt umah sewa aku nie jamban cangkung,,so aku masih dpt merasa klimaks meneran berak sepuas-puasnye,,aku amat bencikan jamban duduk kerana mencirit akan tersepit,,berak jadi kemek dn xcntik..hahahahaha aku dlm proses menjaga stamina sebab ada tournament bola kt pauh putra nie..da lma sgt aku sibuk membuncitkan perut,,so inilah masa yg sesuai untuk kembali berbisa..hahahaha okay2,,walaupun aku xslalu update blog,,tpi aku still sygkan blog yg xbrape best nih..hak3..ok2..berbalik kepada crita sebenar..aku pn xbrape paham ape motip minah legam nie wat mcm 2..aku ghasa depa smua nie da xdak keja len lh dh..padan la mke,,sape suh cari pasai,,ajaq mke ang..huhuhu ko tngk jela,,sebenarnye aku pn xtaw ape motif aku ltak video nie dlm blog aku..hahahahahahhahahahahaha


No comments:

Post a Comment