Monday, 29 August 2011

SELAMAT HARI RAYA......

selamat hari raya diucapkan kepada semua pembaca setia blog yg xbest nie...hahahah mcm xcye je sebulan puasa sudah berlalu...cukupkah amal kita semua? diharap akan berjumpa lgi di aidilfitri akan datang...tahun nie raya aku amat hambar,,berbandaing tahun lepas,,aku beraya bersama-sama arwah atuk n moyang aku,,dua insan nie xpenah lupa menanyakan khabar aku sewaktu aku kat perlis...dlm ramai2 adik bradik aku,,moyang aku ingat nama aku je...sebak pn ada,,,pape pn esk aku akn pergi ke kubur untuk sedekahkan alfatihah dan mengucapkan selamat hari raya kepada mereka..,semangat mereka still kekal dlm hati aku,,esk adalah hari untuk bergembira,,hari yang bermakna kerana esk adalah hari kemenangan seluruh umat islam,,xelok bersedih2 k..aku nk grak balik kampung aku di rembau.n.sembilan jap lg..pape pn slamat arie ghayer yup..ini sangat best!!!..


selamat arie raya yup...



raya tahun lepas..hihihih


INI SANGAT BEST!!!



No comments:

Post a Comment