Thursday, 22 September 2011

Pemandangan sekitar test 1 java programming...

ermmm tidak seperti semester2 lepas,,,subjek2 killer programming seperti C,C++,Object Oriented Programming tidak lagi diajar oleh lecturer-lecturer killer..,,dengan kehadiran ultraman,atmosfera dip5b menjadi selamat daripada fail,,kesemakkan esaiment dan kelas yang boleh hadir ikut suka...suda menjadi lumrah puak ultraman menolong org dalam kesusahan...
                                                                                                                                                
               okay2,,, rini aku nk tunjukkan keadaan test java programming yg dianggap berasap otak gak nk bt sebab coding yg selalunye membuat aku shitbrix,,mengadap lama2 mata aku seolah2 membaca tulisan mesir purba yg sukar ditafsirkan maksudnya...ini adalah lumrah untuk menjadi seorang programmer...hak3..bagai lelaki sakit nk terberak dihulurkan sebatang rokok,kami sekelas dengan sadisnya membuat test dgn penuh ketekunan,fokus dengan integriti yg tinggi dan mempraktikkan segala ilmu perkomputeran kami,,akhirnya alhamdulillah test hari ini bejalan dgn sempurna...yeahhh kn best test mcm nie..hari2 test pn xpa..hahahahhahahahaha

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
ini adalah contoh coding java yg sangat xbest!


ultraman sebagai penyelamat seluruh umat dip5b..yeahh.. dan hasilnya....





TADAAAAAAA!!! YEAHH..INI BEST!!!

seolah-olah tiada ape yg berlaku...semua memekak sesuka hari,,baca surt khbar,online n mcm2 lg la..hahahahahaha klu mcm nie pnye test mmg beronok2 la kn..hak3

kusyuk menyalin coding sampai xsadar aku amik pic dia,,hahaha..2 la akibat study main2..hihihihi

roomate aku nie xtaw la pe dy buat..hahahahahah dala..ada lg pic best,,tapi internet cam gampang nie membuatkan aku fed up..credit to pak cik ultromen@en fad..

yeahhh,,thanks ye ultromen taro..kamu memang lcturer paling best!!!!


once ULTRA,,always ULTRA..yeahhhhhh

INI SANGAT BEST!!!!!













2 comments:

  1. hhahaha.. damn u amer, si bju purple tu spe tah. boleh cekak pinggang bagai kn.
    bnci nyer !! kantoi woiiii..


    pe pun LOVE MY ANJE aka en FAD !
    <3

    ReplyDelete
  2. hahahaha entah sape tah budak 2,,aku main amik je pic,,bkn ko pndg aku amik pic ke tdi ngok? hahahaha yeahh,,en fad MEMANG BEST!!!

    ReplyDelete