Wednesday, 5 October 2011

bosan membuatkan aku sangat boring..

daripada tajuk je mmg da sedia maklum aku sangat2 bosan...kelas stat kul 3 slalu,,sering trjadi bila da siap2 n ghairah nk g klas,,klas plak cancel smpai sehari xda klas..da bosan g bukit air n tangkap ikan,,pas 2 beli akurium bela ikan kat umah,,sampai la rembat batu kat poli untuk akurium ikan,,sume2 bnda 2 trjadi bila dah bosan... "lauk" baru kecik pn da bosan ditongsampahkan oleh kami bile main counter strike,,mak amoi kedai runcit 2 pn da bosan tgk aku selalu beli askrim n kopok SUPER RING bila aku bosan,,moto aku nur balqis dziqly pn da naik demam aku basuh selalu..smua itu angkara ape?? angkasa bosan la sengal...dala..sebab bosan la aku bt post xtentu hala nie...pahal..ko pn bosan ea? sbb 2 baca blog aku kn? dala..bosan2...WOI!!...duk baca pe lg..ko nie memang bosan lh!!!!!!



bosan itu sangat xbest!!

No comments:

Post a Comment