Monday, 10 October 2011

tahniah malaysia..well done~~~

salam 5-0 kepada skuad kucing malaysia..thniah kerana ditongsampahkan oleh skud "socceros" tempoh hari...aku leka berak n lpas da sakit2 mencirit aku kol my babah,,tnya da brapa malaysia buh gol...dgr2 malaysia da kena 5-0 trus hilang mud aku nk kuar,,baju malaysia yg siap2 gntung trus aku gulung2 dan sepak jauh2...media2 malaysia mcm biasa la..crita api2 mcm filem tamil..antara tajuk2 paper mngenai harimau malaya mcm

SEBELUM PERLAWANAN

:"bisa safee bersama bluebird ditagih"

"saya akan membalas kepercayaan jurulatih-young kyong yong"

:"rajagopal optimis harimau malaya lakar kejutan"

:"pemain harus memberi tumpuan selama 90minit"

:"tiada yang mustahil,nantikan ngauman harimau malaya-k.rajagopal".


SELEPAS KALAH

:"luka lama punca kehilangan fokus-safee sali-"

:"idlan tahala dan safee belum benar-benar serasi"

:"tahukan anda,uzbeskistan kalah 6-0 kepada australlia-k.rajagopal-"

:"taring harimau belum cukup tajam"

:"saya cuba memberi yang trbaik,tetapi mereka(australlia) trlalu sukar ditewaskan-khairul fahmi anak che mat-"

harimau malaya kepala bana dia,,aku benci btul org yg xdpt trima kekalahan mcm nie..dah main mcm banggang 2 banggang jugak..sibuk  baru juara piala AFF SUZUKI CUP da brangan-angan nk masuk piala dunia..sedarla,,status juara suzuki cup samalah dengan status bangladesh menang piala asia selatan..lol..

dala,,bolasepak malaysia akan terus mcm nie,,berangan-angan tinggi je lebih..serius xbest n bingai..

harimau malaya dijinakkan menjadi kucing malaya,,


No comments:

Post a Comment