Friday, 18 November 2011

AXL - JANGAN LAH TAK JADI


AXL-JANGANLAH TAK JADI

Dah lama ku cari gadis yang sepertimu 
Miliki wajah keibuan 
Bergetar jantungku
 
Gugur hatiku
 
Memandangmu
Cantiknya parasmu seanggun bidadari 
Semua itu bukan yang ku mahu
 
Hanya yang kupinta engkau setia
 
Dan menjadi suri hidupku
Berkali-kali kulafazkan "I Love U" 
Berkali-kali kubilangkan "
I Miss U" 
Tapi mengapa kau masih ragu-ragu
 
Kasih sayangku ada dalam dirimu
 
Hanyalah engkau yang aku mahu
 
Aku tak punya gadis lain cantik
 manis
Dah lama ku cari gadis yang sepertimu 
Miliki
 wajah keibuaan 
Bergetar-getar jantung hatiku
 
Keranamu kekasihku
Ohhhh.. 
Berkali-kali kulafazkan "I Love U"
 
Berkali-kali kubilangkan "I Miss U"
 
Tapi mengapa kau masih ragu-ragu
 
Kasih sayangku ada dalam dirimu
Ohhhh.. 
Berkali-kali kulafazkan "I Love U"
 
Berkali-kali kubilangkan "I Miss U"
 
Tapi mengapa kau masih ragu-ragu
 
Kasih sayangku ada dalam dirimu
Hanyalah engkau (hanyalah engkau..) 
yang aku mahu (yang aku mahu..)
 
Aku tak punya gadis lain cantik
 manis (seayumu) (2x)
Dah Lama kucari yang laki sepertimu 
Punyai semua yang kumahu
 
Bergetar jantungku
 
Gugur hatiku
 
Memandangmu kekasihku
Janganlah Tak Jadi (3x)
"I Love U, I Miss U"

No comments:

Post a Comment