Tuesday, 8 November 2011

bisa berbisa..

daripada tajuk je dah mengambarkan yg post nie agak ekstrem skit...hahahaha kerana ia berkenaan pembunuhan secara beramai-ramai keatas satu puak...puak ini sudah lama menduduki bumi,,menghirup udara segar bersama-sama kita..tapi malang memang tidak berbau,,sebab kalau berbau mesti korang xnk ditimpa malang..hahahaha ini sudah tertulis sejak azali,,juga secara hakiki..puak ini seharusnya dijadikan mangsa upacara keramaian setiap tahun...setiap tahun,,detik berganti saat,saat berganti minit,minit berganti jam dan penuh berganti pampers,,puak-puak ini saja selalunya menjadi habuan manusia...tahukan anda,,apekah puak2 yang aku maksudkan???? puak2 itu adalah sang lembu dan sang nila utama...ermmm eh...cam pelik je...ahhh lantakla....

so seperti kita sedia maklum..seluruh umat manusia sedang meraikan hari raya aidiladha..semestinya yang menjadi mangsa utama adalah umat binatang...ape nk buat kan..binatang kau binatang!! ok2...rasa mcm xsedap plak time2 raya mcm nie xbuat post pasal raya haji an..aku dengan penuh rasa bertanggungjawab akan menulis artikel ini untuk tatapan generasi akan datang..mana la tahu 20,30 tahun lagi umat binatang xda di muka bumi nie,,xdptla  cucu cicit aku kenal menatang apekah lembu,kambing,ayam,unta.....mereka pasti akan menganggpnya sejenis nama buah-buahan tropika...walaupun aku sibuk lapah melapah dua tiga hari nie..aku kene luangka  masa gak kat belog yang xbrapa best nie..hahahahah ok,ok...layan jelah..



'saya nampak dengan mata kepala saya sendiri,pak ad telah melibas parangnya di tengkuk lembu tnpa belas kasihan'..-amir bukan nama sebenar menceritakan detik-detik cemas yang dilaluinya sepuluh tahun lalu..

'parang ini telah banyak makan darah!!'..-ujar ketua kampung  yang hanya mahu dikenali dengan pak ad-..

senyuman pak ad sentiasa menceriakan semua penduduk kampung..walaupun tulang empat kerat tidak sekuat dahulu,ia tetap tidak menjadi alasan untuk mencari sesuap nasi.... 



video
haahaha video tah ape2 tah..hahahah jadila skadar cukup korum..hahaha


SELAMAT MENYAMBUT HARU RAYA AIDILADHA!!


INI SANGAT BEST!!



1 comment: