Friday, 18 November 2011

ONCE SCOUT,,ALWAYS SCOUT..

Tahniah kepada my babah...En Bederi Sham b. Shamsuddin atas penerimaan pingat pengakap daripada DYMM Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan Tuanku Muhriz Ibni Almarhum Tuanku Munawair.. sejak aku dari kecik mana-mana camping mesti aku follow..darah minat pengakap tu memang xleh lari dah..hahaha so xmustahil satu hari nanti aku juga akn try amik kursus manikayu untuk membolehkan aku menjadi pemimpim pengakap daerah..hahahah (kepala bana kau,ingat senang,haha)..thanks kerana menjadi contoh yg terbaik untuk anak-anak kamu...maaf jika aku xpandai membuat kamu tersenyum..aku akan cuba menjadi seperti kamu..insyaallah.


berdiri belakang kiri..En.Bad..style2...


alfatihah untuk arwah cikgu muhazir..berdiri kiri...time aku kecik2 dulu,,dia la suka menyakat aku kalau nmpak aku g camp pengakap..hurmmm



pingat perkhidmatan lama



pingat peringatan 100 tahun..3 org je satu negri sembilan yg dapat benda alah nie..hurmm tabik spring lah!!










INI SANGAT BEST!!!








No comments:

Post a Comment