Saturday, 12 November 2011

padang ini padang seribu kenangan...

assalammualaikum pembuka bicara....macam biasa ..aku da lama xupdate belog sebab leka study coz final exam aku hari isnin 14hb nie...hahahaha (bajet study je)..hahahaha anyway raya haji aritu aku beraya di rembau bumi beradat..ketika pagi raya selepas solat sunat aidiladha,,aku diminta membeli ketul ais(org utara panggil) ..sedang leka aku memalui di satu batang jalan..tibe2 aku tersentak dengan pemandangan yang agak xbest...pemandangan padang yang telah di upgrade..lama gak aku berafakur di atas motor sayu melihat padang nie...hahaha mcam2 kenangan aku kat padang nie sebelum aku pindah sekolah di gemencheh.n.sembilan



2005: time nie aku berisi dan xboleh berlari..hahaha aku cuma jadi quartermaster olehraga kat padang nie..rasa tringin plak nk join lumba lari bila sekolah aku,sekolah menengah kebangsaan datuk abdullah rembau..asyik2 kalah je...n stat kat padang nie lah aku mula memasang impian nk tolong skola aku..lepas habis aku jadi quartermaster aku muda jogging tiap2 hari kuruskan badan n jaga fitness untuk join sukan tahun depan..

2006: ini adalah kemuncak kejayaan aku..hahaha dengan xdisangka2 titik peluh aku selama nie berbazar.,,..aku berjaya menibai 4 emas dan 1 perak untuk diri aku sendiri dan rumah sukan aku..emas 400m,100m,4*100 dan 4*400..perak plak mcm biasa lah..lontar peluru..hahahaha nampak pelik je kan..tapi itulah kenyataannya..aku je yang kurus dalam ramai2 tu..hahaha.ini adalah klimaks sebenar strusnya layak g daerah...hanya 2 butir emas peringkat daerah je mampu aku dpt,,acara 400m dan 4*400m..aku suka sebab sekurang-kurangnya aku berjaya menyumbangkan sesuatu untuk sekolah yang bakal aku tinggalkan..time tu skola aku dpt no 2 pringkat daerah..aku rasa cukup sampai disitu perjuangan aku,sangkaan aku meleset ..n last2 aku dpt wakil negeri..time 2 mcm xcye je..dlm masa xsampai stahun aku berjaya..walaupun org cakap xdala handal sgt..tapi aku rasa itulah klimaks sebenar-benarnya..padang nie la aku tranning warm up sampai 24 round padang,24 round baru warm up kepala bana dia...padang nie gak kasut mahal aku rosak, padang nie gak aku penah menangis sebab xmenang n padang nie gak aku merasa betapa bestnye join sukan n padang nie jgak aku kenal insan yang terbaik dalam idup aku iaitu arwah awek aku..hahahahaha

2007: akibat lutut aku jatuh kebawah kerana lari 400m berpagar aku kena stop main sukan...memang da xboleh elok da lutut aku nie,nk operate aku takut....stat tu lah badan aku berisi balik..hahahahaha

2011:  padang nie di upgrade n aku hanya mampu tersenyum je tgk padang nie..hak3..ini lah permulaan baru dan terbest dalam hidup aku..hahahah dan stat daripada nie aku menjadi gomok dan xbest..kahkah



INI SANGAT XBEST!!

No comments:

Post a Comment