Thursday, 24 November 2011

selamat tinggal perlis..

assalammualaikum dan salam ramadhan al mubarak,,,,disini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf atas segala kesalahan kepada member-member seperjuangan di perlis...kejap sgt masa berlalu sehingga kita lupa yg kita semakin dewasa..seperti  yg kita sedia maklum.kita sudah terlepas daripada dibelenggu nota-nota yg amat menyerabutkan...macam biasa..inilah masa kita untuk melepaskan segala kepenatan....anyway jaga diri elok2,,jaga kesihatan...moga berjumpa lagi di masa dan waktu yg sama,,dalam rancangan 'perlisku surgaku'..hahahahahahahahaha bosan membuatkan aku beronline di dalam bas..yela da maju kan..bas pun da ada wifi...(tapi lembab mcm nokharom) hahahahaha... kepulanganku ke negeri beradat mempunyai misi yg besar...iaitu menjayakan  perkahwinan dua mempelai..hahahah mcm sial...dala..perot aku tga kosong..so aku memang xda mud untuk menaip...kepada pak long...jgn lupakan aku..jage diri k....moga perlis xbanjir..aminnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment