Sunday, 18 December 2011

Perlis sayup memanggil....

result sume da kuar,,,ape yang ko usaha itulah yang ko dapat....sadar tak sadar cuti poli kian habis...cepat sungguh masa berlalu...aku rasa aku baru sem satu..lepak pnye lepak kat perlis tu sedar-sedar dah nak masuk semester last...pearghhhhh...perlis mengikut pandangan aku..merupakan sebuah negeri yang tenang dan damai...lebih sesuai untuk pencinta alam sahaja...kalau ko dari hutan batu (kl) dan dah biasa hidup senang dengan hiburan dan limpahan makanan barat,,perlis bukanlah tempat yang seronok bagi korang..

inzalnya tetap tak sama..aku rasa aku tak teragak-agak duduk di perlis jika dpt keje kat sana satu hari nanti sebab disana sangat-sangat best....tapi pepatah ada menyebut.."jauh mana pun kita merantau,tilam dan katil di rumah tetap tempat paling tenang bagi kita"...so walau jauh mana pun ko pergi,,umah dan tanah tumpah negeri ko sendiri tetap tempat paling best...hak3...best ape muda-muda merantau tengok tempat orang..apa-apa pun..aku harus menikmati setiap saat-saat terakhir lepak di perlis time semester last nie..

'NOGORI KATO POIE'
'PERELIH KATA MAI'





INI SANGAT BEST!!!









No comments:

Post a Comment