Wednesday, 7 December 2011

Si Arnab yang bebal lagi bangggang...

dari aku kecik lagi aku telah belajar,diajar dan disogok supaya tidak meniru perangai arnab..ia telah termaktub sejak azali lagi di dalam cerita sang arnab dan kura-kura...kebeballan arnab nie seluruh umat manusia dah tahu,,xperlulah aku storikan lebih detail lagi...aim of experiment aku hari nie bukan nak cerita pasal arnab haiwan tu..tapi aku nk cerita arnab banggang di liverfool.....satu dunia sedia maklum bahawa kelab pencinta sejarah liverfool sering mengagung-agungkan sejarah lama,sentiasa dalam keadaan banggang abadi....biarkan fans liverfool terus dibohong oleh agenda jahat king daglish..

cerita letup sana sini....apa cerita sama fulham pun xboleh makan???? ..m.u kalah lawan crystal palace??? hanya kelab banggang macam arsenal n liverfool je yang kejar piala carling cup tu,chelsea sama m.u da muak menang piala kecik tu...sedarlah para liverfoldian sekelian...kelab anda memang bebal sejak kehadiran si arnab yang bajet pawer tetapi bermain secara banggang yang konsisten,suka berlakon,dan bersikap perkauman,,maki pun xguna,,team da terbukti banggang..dahla tak dapat main europe,dalam liga pun kene duduk di lembah yang hina......banggang..banggang..



arnab yang bebal..time world cup sengaja buat handball,time kat kelab lama gigit telinga pemain lawan,main tempat orang bantai rasist,paling baru,tunjuk middle finger kat penonton..memang layak aku anugerahkan kau "TOKOH BANGGANG ABADI"



main banggang sibuk nk kutuk orang..sah loser punya kelab,,











No comments:

Post a Comment