Thursday, 22 December 2011

spain memerlukan kamu..el guaje...

aku merupakan pengikut setan merah yang setia lagi fanatik...tetapi sefanatik-fanatik aku...jika ditanya sapa player yang paling aku minat...jawapannya adalah david villa....sebab mengapa aku xlayan bolasepak sepanyol adalah waktu siaran perlawanan liga sepanyol selalunya pukul 3 or 4 pagi waktu malaysia...persetan ape aku nk tengok waktu-waktu camgitu...aku merupakan seorang pelajar dan anak yang berdedikasi,,xpandai tido lewat apatah lagi keluar sampai lewat malam..huhuhuhu ape-ape pun tahniah kepada bercalona kerana menang piala dunia antara kelab..trofi ini khasnya ditujukan kepada david villa yang patah kaki ketika games di quarter final melawan al-add....euro 2012,,sepanyol akan suram tanpa beliau...animo biya estamos contigo,,,Espero te mejores pronto david villa!!!





No comments:

Post a Comment