Wednesday, 11 January 2012

Apabila Blogger,Programmer dan Hacker meninggalkan laptop.....

Tajuk xnak kalah..hahahahahahaha..blogger,hacker sudah sinonim dengan komputer..begini lah jadinya bila semua berhenti mengadap komputer buat seketika..ni aktiviti pelajar semester akhir dip in programming bila dah bosan mengadap laptop....jap2..apahal ayat aku skema sgt nih..hahaha ok2...kiteorg sebenarnya dah terSAIFUL asyik mengadap coding yg dah mcam tulisan mesir purba kalau tgk lama-lama...bila ada masa terluang,,nak-nak lagi hari kamis merupakan hari public holiday bagi kelas aku..

ape lagi,,jadi truely org kampung lah kejap...masuk hari nie adalah hari ke empat kami membelasah ikan-ikan sungai..sampai naik muak dah tekak aku nie..,dari keli,lampam,sembilang laut,puyu gajah n sampai lah ikan kap besar betis aku,,semuanya telah disebat oleh kami...aim of the experiment,,ikan tu bukanlah nak makan sangat,just buat lauk bila bosan tahap cipan asyik makan ayam je..yang penting adalah kami menikmati semester akhir nie bersama-sama...nie lh peluang mencipta kenangan bersama..lpas nie dah habis study dah,.aku rasa time mcm nie lah dapat lepak n gelak sama-sama tanpa dibelenggu asaiment n projek akhir.,.petang tadi..untuk hari keempat,,kami serumah telah memukat ikan di tandop padang siding...aku mesti rindu saat-saat inzal ni sampai bila-bila..aku rasa korang lah classmate merangkap housemate paling sempoi penah aku kenal...xsia-sia tiga tahun aku mengabdikan diri kat perlis indra kayangan nie..thanks all bro. .


antara koleksi joran ahli rumah sewa pauh putra,perlis..


dari sungai,tandop sampai lah laut..semuanya kami dah harung..dari xminat mancing sampai lah aku jadi taksub..


kalau nak ilmu mengenai hack mengehack..boleh lah menuntut dgn mamat nie..senyap tapi berbisa..bisa-bisa dia pun last-last down gak kat kaki blogger..'MENTROX'..kerana gambar beliau telah selamat di photoshop...hahahahaha


pak din merangkap ajk pauh sempat meluangkan masa memeriahkan majlis bersama-sama baju JPAM beliau..


kanak-kanak riang berenang sambil membuat peace tanda klimaks bermain air yang melampau..terlihat am begitu excited sekali...hahahaha tahniah kepada bob kerana menjumpai 'KHAZAMAH' berupa parang TAMINGKUMALASARI di dasar sungai ini...


perancangan roadblock bagi ikan dirancang secara terpeinci..



salah satu syllibus pembelajaran yang perlu diambil sebelum anda layak bergelar anggota JPAM seperti bob..hahahahahaha 




bur menggadaikan kecomelannya demi mencari ikan dan 'GINJENG'..hahahahhahaha














INILAH HASILNYA....








mamat nie xperlulah diperkenalkan lagi..to irna..jgn mara paan..kteorg pnjam kejap je..huhuhuhuhu


ikan lampam..jadilah untuk buat lauk makan malam...hahahaha nie xtermasuk ikan kap besar yang fifi dah rembat buat bela dalam kolam umah dia..hahahaha


kalau kek nismilan nie..godang mcm nie dah selamat den buek masak lomak cili api taw x..hahahaha





AKHIRNYA....






umah bujang camni lah goman ea..dah-dah..JOM MELANTAK SAMPAI MUNTAH..(BOB)





p/s: tiada typo eror dlm entri nie..itu adalah ayat tersasul yg dikeluarkan oleh bebudak-budak nie.










SERIUS INI SANGAT BEST!!!














No comments:

Post a Comment