Friday, 13 January 2012

BB1M....

duit tidak boleh membeli segala-galanya..tapi segala-galanya perlukan duit....hahahahahaha bila baucar buku rm200 dah dapat..otak mula lh melayang-layang nk habiskan mcm mana menatang nie,,,tak kan aku nk sebat pemadam faber castell sapai 7 kotak,,memang tidak lah kalau nak beli color pencil luna n buku mewarna ultraman..lagi tak logik kalau aku habiskan beli novel komsas tingkatan tiga...aku amik course programming kmputer..rasa mmg xboleh kalau aku nk sebat pendrive tujuhpulohsembilanratusduapulohenam GB,,paling tidakpun..lupakan jela hasrat nk beli mouse bentuk kura-kura comel.....arghhhhhh pe mangarut-ngarut nie..mama aku merangkap penyelia projek akhir..(pn.farihan elyana) mgkin akan suruh aku beli buku ''principle php in programming''..memang aku tak hingin lah sebab beli buku-buku mcm tu rasa tertipu..ayatnye sikit je..lebihnya kompem-kompem coding php mesir purba..hahahahahaha dahla..nk teberak lagi bagus dari memikirkan benda alah nie...blah dulu...salam.. .





sungguh xbest langsung design dia..hahahahah takpe lah..yg penting nilainya lagi beharga dari kertas bingai nie...huhuhuhu








INI SANGAT BEST!!!!!

No comments:

Post a Comment