Wednesday, 4 January 2012

function besar jika ada rezeki..

pepatah ada menyebut,,''kalau kail panjangnya sejengkal,lautan dalam hendak diduga'',,kalau takut dilambung ombak,jangan berumah ditepi pantai...anyway lama dah aku xbt post baru sebab busy semester akhir membelenggu aku....petatah tu langsung takda kene mengena pun dgn post arini...hahahahaha ok2...satu rumah aku merupakan kaki pancing,,bila terasa agak2 bosan boleh lah keluar cari hidangan makan malam..huhuhu...dengan memancing nie lah aku rasa mampu melatih diri aku bersabar..aku sangat xsuka benda remeh temeh..kadang2 aku mengamuk jgak xdpt ikan...tapi da lama2 tu okey lah kot...malam kelmarin kami makan besaq kt umah sewa..hidangan utama mestilah ikan-ikan yang kiteorg pancing..hahahaha boleh la sekadar 'alas perut'..huhuhu


lubuk mencari sesuap nasi..hahaha


hasil tangkapan..


disamping sebagai hobi..ia juga boleh dibuat pengalas porut..huhuhuhu


kepuasan sebenar bila umpan mengenai sasaran..kadang2 boleh membuatkan org hilang sabar&berputus asa..



inilah hasilnya...hahahahahhahah




inilah antara member2 sekepala..hahahaha
























INI SANGAT BEST!!!



No comments:

Post a Comment