Thursday, 26 January 2012

System or mancing?? dua-dua best..

da bersopak dah belog aku nie lama xmenghupdate...5 hari aku bermastautin di umah sepupu aku kat sungai ramal...fokus utama sebenanya nk buat system...buatnye semalam je..yang lebih lagi semua dihabiskan merewang-rewang..hahahah lyn kepala gila zaidi memang sentiasa ada aktiviti best ..nasib baik kak ruby pun best..lupa2..epy annivrsry prkhwinan yg ke sebulan yup...ok2..berbalik ke tajuk asal....spurs kene tibai??? starndart la kelab cap ayam!! arsengal banggang?? memang banggang pun,xpyh aku nk ulas lebih lanjut...chelshit seri?? benda biasa lh..dah nama pn Andres Very Banggang coach ditambah dgn torres bebal,memang itulah hasilnye..,,negeri smbilan menang n sibuk begaduh??? itu wajib...dah masuk tempat orang jgn buat kepala ko je..ape ko ingat felda united senang2 je nak mensawitkan jang??? amik ko..dah dihumban ke lembah yang hina pun xpuas ati jgak..biasa lah...org nismilan kobaan 'tu deh,,bilo tangan motik sawit sibuk nk nondang bola'..


pasal cite pasal bola je nih?? bosan-bosan...mancing lampan kat tasik putrajaya??? xbest mana pn sebab ikan  pn besar 3 jari je..makan durian buffet??? sakit perut aku sampai berak pn dah bau tempoyak..hahahahhaha..last2 tasik the mines jgak yang paling best....dari perlis bawak joran kalau tak test 'air bandar' ape gunanya bawak kn?? hahahhaha ..dahla..penat dah aku becerabih..layan jela pic2 yang sempat aku tepekkan dalam belog xberapa best nie...



tokoh pencinta alam hanya mampu memerhatikan gelagat pemancing tegar yang mengarut-garut...hahhaha


mungkin zaidi perlu memberi tazkirah ilmu alam kepada mamat nie supaa dia lebih berminat..hahhaha

ini namanya teworong ye...


kat pembetung nie pn boleh tersangkut..nasib baik pic nie cover baik..hahahahhaha


bila dah benggang ikan xdapat-dapat..inilah jadinya..


merenung kekesalan masa lampau......


rasa durian tidak mampu menghilangkan rindu resah gelisah dihati..hahahahaha


penah tengok hantu durian??? inilah contoh muka hantu durian..


tasik the mines....


ikan DBKL..sapa nak main lontar ikan boleh lah datang kesini..


asyik gambar korang je..aku nk jgak..hahahahha


memancing memerlukan 99.9% kesabaran hati disamping 0.01% bekalan hati ayam....



bila ikan masuk perangkap...tu dia..


pencinta alam sinonimnya mampu berinteraksi dengan hidupan darat mahupun air..so tidak hairanlah jika beliau memegang status juara tasik the mines..syabas kepada beliau...


amacam?? brani challenge??


pemancing tegar..



lepas tu....







santapan makan malam..yeaaahhhhh



bingkisan last


video



INI SANGAT BEST!!!!



















2 comments:

  1. video lg 1 mana...y horor tu.....hahahah

    ReplyDelete
  2. nak aku masukkan ke??? hahahhahahahhahhah

    ReplyDelete