Wednesday, 1 February 2012

Bosan itu membuatkan aku boring...

salam....seperti yg kita sedia maklum...pemanasan global dan kesan rumah hijau kian meruncing....pencemaran alam disana sini...perang merata-rata..apakejadahnya semua ni???? dimana hilangnya rasa cinta akan alam sekitar...diamana?????????? arghhhhhhhhh mindfuck..ape aku mengarut nie sial..sudah-sudahlah meroyan tengah-tengah hari ni...tak ada apa yang aku boleh buat sebab hari nie kelas padat,,dari pkul 12 sampai lah kul 5ptg duk dalam lab je...maun tak berair bontot duduk tempat sama je 5 jam...php??? mengadap coding lama2?? arghhhhh..ape ada hal....nak buat satu tumbukan padu ke udara karang org cakap buang tebiat plak sebab man united dah kalah ngn liverfool...nk suka pun tak boleh sebab nismilan seri....huhhhhh BOSAN!!!  ..semuanya tak kene.....bila nak hari jumaat ni???? xsabar nak turun lumut pergi mancing..dah sebu otak duk kat perlis nie..hurmmm..dahlah..aku xda ape nk buat...so keyboard nie lah jadi mangsa...




coding is not a crime!!!! arghhhh



coding is entertaining..yeaaahaaa (^.^) (mindfcuk!!)





INI SANGAT XBEST!!!





No comments:

Post a Comment