Wednesday, 1 February 2012

Resepi Rahsia Air Coke...

hah..amikau....sejak kecik lagi kita dah minum air coke,,time kecik-kecik dulu aku sangat takut tahap cipan nak cabut gigi,, sampai hitam-hitam gigi aku..,,lepas abah aku ckap "cabut sebatang gigi dapat 12 tin air gas"...dengar macam pelik je,,tapi serius aku cakap,,itulah benda yang paling aku akan ingat sampai mati..hahaha nak jadikan cerita...tanpa pikir banyak sebab time kecik aku memang minat air gas...trus aku jadi berani..dua batang pulak tu..lepas cabut gigi terus tido lena dengan air tin penuh kat katil..hahahahhahaha termasuk lah air coke nie,,zaman dulu-dulu mana ada air cap lopek macam cheers,,,ermmm....yang lepas-lepas tu kira halal jelah,,kalau nak minum lagi tu suka hati moyang  kau lah....hahahahahaha ...dasar kapir laknat betul lah...no comment.....






INI XBEST!!

No comments:

Post a Comment