Monday, 6 February 2012

Trip to Lumut,Perak...(fishing Part ii)

mood tengah demam nie...akibat semangat kerapu dan siakap merah dah merasuk..aku gagahkan diri jugak untuk buat post nie..anyway aku telah memancing selama tiga hari dua malam tanpa henti di lima port berbeza..xpenah-penah aku all out memancing mcm nie..nie lah jadi bila layan kepala gila member-member..hahahaha best,kecewa,seronok semuanya ada..tipi pengalaman lepak dengan member2 tu lah paling best n aku akan ingat sampai bila-bila...hahahaha...aku xlarat nk menaip..so lyn jela pic yg sempat aku sumbatkan dalam post nie..hurmm


mentarang sebagai umpan..


ketam biru yg cantik lagi best...


kerapu yg brjaya dinaikkann


video
video menaikkan siakap merah yang telah corrupt..dpt sikit pn jadi lah..hak3...


siakap merah yang aku dapat. dari video kat atas.yeahhhh


siakap merah laut pertama yang aku berjaya naikkan..huhuhuhu

no comment







memandangkan semua gambar aku paan dah rembat..dengan aku pun xberapa sihat..korang klik jela DISINI






INI SANGAT BEST!!!!






No comments:

Post a Comment