Friday, 3 February 2012

Trip to Lumut,Perak...(fishing)

Salam....hari nie aku taknak mengarut-ngarut..trus street to the point..hahahahaha..setelah seminggu bersedia melengkapkan peralatan memancing..budak-budak rumah sewa aku telah bersepakat akan mengadakan trip memancing kat lumut,perak dari hari nie sampai hari ahad...anyway satu rumah sewa aku nie pemancing tegar..ikan air tawar dan masin semuanya dah kami hambat buat lauk..hahahaha ..kami berani menyahut cabaran sebab member aku,,wan..pernah naikkan pari 10kg kat situ...memang spec joran kami ready untuk ikan atas lima kilo lah kan.cewahh..hahahahahhaha bersemangat sampai sorang bawak dua joran...seperti yang dirancang,,malam nie kitaorg akn melabuhkan kili dan kail di teluk batik dan malam esok di senangin...


diharap cuaca dan nasib menyebelahi kami.....
doakan kami selamat pergi dan pulang yup...to my parent yang baca post nie...doakan angah selamat yup..thanks sebab tak pernah halang minat angah dan sentiasa bagi kebebasan untuk angah pilih jalan hidup angah...love you sooo0o0 much expecially my babah n ibu...hurmmm..jauh gak nak drive dari perlis sampai lumut..ape-ape pun inilah peluang untuk kami mencipta kenangan bersama di semester akhir..korang lah sahabat aku sampai bila-bila.....dah2..pada member-member yang pergi..jom stat packing..lpas solat jumaat grak...woi!!! duk baca padia lagi..karang looop sibuk hingaq!! jom siap-siap!!!


Teluk batik,,Perak..


Teluk Senangin..



joran yang diharap mampu menaikkan ikan gred double A...hahahaha insyaallah..

to empunya machine Banax!! benda tu yang aku target lepas nih..hahahaha


to amir izzuddin: joran 14 kaki nie kalau xdapat naikkan kerapu atas 10kg memang ang xpayah duk hingaq btuh pa la weh..hahahahaha


box mancing yang xpenah-penah aku beli..hahahaha




p/s:post yang agak skema sebab family aku dok baca blog nih..hahahahahaha padan muka..








INI SANGAT BEST!!!


No comments:

Post a Comment