Saturday, 24 March 2012

Hari kurang berbicara,...

aku rasa xnk merapu banyak-banyak sebab mud dan kaki dalam keadan xstabil...tibe-rindu nk buat post plak..hihihihi..tadi lepak akt kangar sorang-sorang teringat plak kat family nun jauh di negeri sembilan...rindu plak rasanya nk gelak-gelak ngan adik bradik sendiri...pada yg nk pergi tambun esk tu jge dri..heh heh heh (buat-buat hepi)..dahla..tu je,,xda benda pn nk cerita..dah tajuk post pn mcm  2..so post pn kene lah ikut starndart..hahahahaha


first-first mestilah aku rindu kt cikgu bederi n my ibu..kamu sentiasa ada dlm fikiran aku...salam sayang dari anakmu yg jauh di perantauan..cewahhhhahahaha...
.

tak dilupakan juga ucapan tahniah kepada adik aku yg dpt 5A dalam spm yg lepas..banggo kemain ekau an..tau lah den nk bagi adiah apo kek kau..ekau xpyh mintak bukan-bukan kek den..hahahaha


serta xdilupakan juga member-member rapat...korang still paling best dalam ati aku...



senang cite sume aku rindu lah..malas plak nk cari gambar korang...hahahaha ok2..sehingga berjumpa lg yup..nneeeeggeeerrriiiii!!!!




No comments:

Post a Comment