Friday, 16 March 2012

Selamat Hari Jadi Belog Ini Sangat Best...

assalammualaikum pembuka bicara...ahhhh ayat xpyah nk skema sgt...ermm jujur aku katakan,,belog ini mula terhasil time aku prktikal dulu...time berak tiba-tiba dpt idea nk tulis blog..bosan dan boring buat aku terus bersenggama di office menghasilkan belog ini...so tidak hairanlah jika belog ini ditulis dengan nada yang sinis,cakap lepas mahupun mengenekan orang..kerana inilah diri aku yg sebenar...menulis hanya untuk kepuasan diri..macam mana aku becakap dan macam tu jugalah tangan nie menaip.,kau nk baca ko punya pasal..xnak baca ko boleh jalan terus belok kiri n pergi mampos..hahahahaha

yang penting sepentingnya,,belog ini banyak mengisahkan perjalanan hidup aku,sahabat baik dan juga berak...kenapa berak??? persetan ape tulis blog sebab berak???  sebab dengan teberaklah belog ni 'ter'jadi..kalau aku xberak memang xwujud belog nie..hahahahahahha

dibulan yang mulia nie aku nak mintak maaf pada sesape yang penah dibahan mahupun membahan..itu semua gurauan yang menceriakan hidup..hidup nie hanya sekali dan kita kena nikmati setiap minit yang kita ada..betul x?? 

akhirkata majulah manchester united demi maruah penyokong setan merah!!!


yeyyyyyyyyy!!!!!




video
video kecik...sbb nset lg satu tah mane2 (huhuhu)










INI SANGAT BEST!!!!!


No comments:

Post a Comment