Tuesday, 3 April 2012

Bersiul mampu melegakan regangan..

dah lima hari tiga malam aku menghafalkan cara charly st12 bersiul..aku rasa siulan yg amat style....sesuai di tiru di dalam jamban..tahukah anda,,berak memerlukan tenaga sebanyak 33kcl untuk keluar...tiga kali ganda lebih banyak daripada kentut...hahaha mcm banggang fakta..hahaha..oleh itu bersiul mampu melegakan sedikit regangan sekaligus menolong anda menikmati masa-masa indah dengan aman lagi tenang...t.kasih kepada charly kerana menolong aku yang sudah lama tercari-cari apekah benda yang sesuai dibuat ketika berak..jika ada sesiapa yang bertanya..aku akan mengesyorkan lagu ini kepada beliau...hahahaha selamat menikmati berak yang sempurna...



untuk pengetahuan,,st12 dah bubar..aku bagitau je,,,walaupun xda kene menenge..hahahhahaaha












INI SANGAT BEST!!

No comments:

Post a Comment