Sunday, 8 April 2012

Bila jejari keding mula menaip...

semenjak dua menjak nie..macam2 problem menghantui diri..semak kepala,serabut otak semua ada..dan dua minggu lagi present final project,dengan dpt markah teruk lagi..pearghhhhh..serabot kepala otak..berak lagsung xda feel..tercirit je bile pikir macam-macam benda...urmm,,nasib bek manchester united xbanggang abadi..kalau x lagi sakit ati aku....liverfool xdapat disangkalkan kebangganganye lg..dah memang banggang tahap super saia...sambil menaip nie..dgr lagu-lagu kat radio online tu rasa nak mengamuk pn ada..bukak lah lagu rancak sikit..aku bangun-bangun je ada ke kuar lagu 'masmona',,,gampang tol..trus aku tak boleh hadam lagu-lagu mcm 2,,tak dapat diterima oleh akal waras..hahahahaha..nak cerita banyak pun xda benda nak cerita...minggu lepas aku,roomate aku n afifi g wang kelian,,so lengkap lah journey aku meneroka perlis nih selama 3 tahun..dahla,,tlis blog mesti prut rasa memulas..kalau tulis bebanyak korang bkn leh hadam pun ayat-ayat aku..hahaha layan jela pic kt bawah tu..


 puncak wang kelian di pagi hari..sempadan malaysia thailand..pendakian gred a,,motor letak gear dua pun xboleh pi lg..tu tara naik sorang.hahahaha


kuda-kuda terpaksa direhatkan sebentar kerana telah di lonjan sehabis mungkin..


ajim ijat tenang menghadam udara segar...



gurauan 'orang lama'..hahahahahaha


best pemandangan kt sini..so xheran lah tempat ni menjadi tempat pengembaran filem jangan pandang belakang congkak..


lepas pic nie diambil..trus henpon aku habis beteri,,osah gampang boto...gambar pn xbrapa lawa sobab henpon maha den tah mano-mano tah..memang aku nak pi lg skali..xdpat tangkap gambar kt siam.nakharom betul...hahahahaha








INI SANGAT BEST!!!!




2 comments:

  1. hahahhaa.......x pa p lagi sekali nanti...kita poei berkelah torus kek atas tu hahahahaha!!!

    ReplyDelete
  2. cute la pic yg ttup mulut 2....comeyy sgt au..
    hehehehe....:)

    ReplyDelete