Sunday, 29 April 2012

Persetan apekah?????

pada pagi tadi..aku bersarapan di kodiang...sunyi sepi jalan akibat umat manusia leka dibuai mimpi..sedang aku berseronok meratah daging kari bertemankan selembar surat khabar..aku dikejutkan dengan satu berita yang boleh membuatkan darah ini naik membuak...aku dah cuba tahan..tapi tak boleh jugak..,mata ini kian dipejam-pejam cuba menahan amarah..aku tak kisah..aku tetap nak MARAH !!! persetan apekah yang tertulis di surat khabar itu,,font tulisan jenis apakah dia guna?????..aku cuba memikirkan apekah punca sebenarnya..apakah kesalahan yang telah beliau lakukan,adakah ada agenda illuminati disebalik semua yang terjadi..

seperti biasa,,lelaki sejati tak akan baca surat khabar dari hadapan,,trus bukak bahagian belakang..sehelai demi sehelai aku buka dengan wajah ingin tahu apakah perkembangan sukan antarabangsa dan tempatan..'pep guardiola tinggalkan barca'..ahhhh itu benda lapuk..aku online guna henset dalam jamban baca berita tu..'Malaysia lawan Sri Langka'..xda hal lah..kompem harimau malaya menang punya..tiba tiba..petikan ayat ini membuatkan aku terus rasa nak mengamuk..nak tahu ape bendanya???????

scroll bawah
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
























hanya dak-dak kelas aku je yg paham..hahahhaha

No comments:

Post a Comment