Friday, 25 May 2012

ADIÓS PEARL-LACE ..

Perumpaan melayu ada menyebut...setiap pertemuan mesti ada perpisahan..itu adalah lumrah alam yg xdapat dielakkan...seperti biasa malam nie aku akan gerak dari bumi perlis terchenta ini...selepas ini aku tetap akan rindukan semua kenangan selama tiga tahun disini...t.kasih kepada member-member terutamanya dari perlis,,fifi,am,dak pis,mizi,wan n bob sebab banyak menolong aku semasa berada disini...kepada penduduk perlis...aku ucapkan ribuan terima kasih kerana banyak memberi layanan istemewa walaupun kami hanya org luar..rasa macam tinggal di tempat sendiri..negeri ini adalah negeri yang paling best aku pergi sejak aku lahir...yang penting aku sentiasa ingin dan terus ingin kembali kesini lagi..

selepas ini..aku pasti rindukan pauh,arau,,kola perlis,,bukit ayaq,,serdang,simpang empat,,wang kelian,,pdang besaq..cucuq,laksa kola,,bihun sup,,nasi bujang,,tangkui,,puluit ayam,tandop,nakhare, n byk lagi lah..malas aku nak pikir.Only one word...ini sangat best!!. kepada yang masih lagi ada disini,,teruskan perjuangan n kuatkan semangat ye..buat yang terbaik...sampai sini aje perjuangan aku di bumi perlis indera kayangan ini...kepada sepupu aku,,esok malam kita test laut ok..jgn lambat amik aku kat pudu,,,t mak aku marah..hahahaha ok lah...sampai sini jela nukilan aku....wassalam..


















INI SANGAT BEST!!!!!

No comments:

Post a Comment