Saturday, 19 May 2012

Done install my Diploma,,Degree start download....



amboih,,tajuk taknak kalah je..hahahah mentang-mentang lah dak komputer kn..huhuhu yeaahhaaaaaa dah lama aku x inzal tahap kaki kejang macam ni..ini adalah inzal yang teragung...lebih inzal dari manchester united menang  EPL..walaupun sebenarnya xmenang...=( sob..sob..sob..

cerita nie dua hari lepas punya cerita..korang anggap jela ini flashback macam sinetron bawang putih bawang merah tu ea,,.walaupun dah xsama best macam 2 hari lepas,,tapi,,memandangkan ini belog aku,,suka hati aku lah aku nak tulis ape..hahahahahhaha..aku telah menghabiskan usia remaja aku tiga tahun di Politeknik Perlis,mengambil jurusan teknologi maklumat (pengaturcaraan)...bila tgk result aku yg maha best tu,,tanpa menoleh kebelakang,,trus aku membuat satu larian deras ke arah selatan,,membuat pusingan 140 darjah sambil terus membuat satu tumbukan padu ke udara...yeahhhhhh...seperti biasa,,selepas keluar result,,,berak terasa lebih lawas kerana aku selalu tersenyum ketika melabur,,walaupun aku tahu,,berak sebenarnya bencikan serius!!!!.. memandangkan lambat lagi nak tunggu pakai baju yahudi naik atas stage,,aku membuat keputusan untuk bermastautin di perlis sebentar sementara menanti saat-saat untuk pulang ke nogoghi sombilan..

pesanan terakhir: kepada my supervisor,,terima kasih banyak-banyak sebab dah bg C+ untuk projek final,,saya dan ahli group saya amat gumbira tak terhingga,sejujurnya saya telah delete terus system final project yang telah setahun kami hasilkan kerana kecewa dengan markah yang diberikan...da macam programming language C++ da aku tgk...apa-apa pun harap selepas ni puan lebih adil dalam memberi markah bagi anak-anak buah puan....ahhhh malas aku nk komen panjang-panjang..benda da habis.,xda repeat dari sem satu sampai sem last dah sat rahmat sangat-sangat....



adoiyai,,frust dalam gembira aku..












INI SANGAT BEST!!






.

No comments:

Post a Comment